împreună cu lupii

dacă aș spune că visul mi se pare real
atunci când își pune talpa pe ceea ce nu știu
aș plia noaptea împreună cu ziua sperând că mâine va fi altfel
dar am să tac pentru că știu de această memorie trecătoare
peste ceea ce sunt ori nu sunt
am venit lângă Morfeu
să dau picioarele mele lupului ascuns
să mă dau șarpelui acela care se preface că doarme
pe aceeași piatră pe care eu
mi-am întins deznădejdea de om slab
40 de lupi au vegheat nopțile
privind la luna plină din inima mea
40 de lupi m-au dus în Lukaion
să-mi adune spiritul pe care pământul la ascuns sub frunze
am înțeles că e lupta cu viața
și am ținut ochii închiși
pentru ca mitul să nu plece
și lupul să-și odihnească timpul la picioarele mele

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât