credeam că libertatea...

Credeam că libertatea înseamnă dreptul de a spune oamenilor cee ce consideri că trebuie auzit pentru a nu suferi din tăceri sau din păreri concepute. Credeam că libertatea de a fi natural e o calitate, dar am văzut cum oamenii suferă, dar am văzut cum oamenii judecă și atunci m-am întrebat ce e sinceritatea. O împăcare cu tine însuți și o îndepărtare. Unii oameni măsoară sinceritatea cu libertatea
. Și tu ce să faci? Atunci când nu ai nimic ești sincer. Atunci când ai totul ești ocupat și automat faci greșeli. Îți rămâne crezul în iubire. Simți că ieși din tine ca o nevoie de iubire și ca odihna ochilor pe cer. Se spune că iubirea face totul să devină ușor, dar această ușurare mărește și mai tare suferința.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât