în cizma ta germană, man

 sclavii tăi m-au abandonat, man. aș pune câinii pe urma lor să-mi aducă trupurile și să le biciuiesc până la os. 

raiul despre care-mi vorbești a intrat în borcanul cu lapte
mierea a pus capac și-am descoperit că suntem rude cu regina 
dacă nu te grăbeai nu pierdeai calul
îți pui prea multe speranțe în păcatul ăla
de violuri nu mai vorbește nimeni
lumea s-a etajat pe culori
religiile au intrat în buzunarul jegos al vagabondului miop
ăla care vindea The Times la intrarea în Square
îmi plăcea de el
acum s-a dus cu lumea să se otrăvească

în cizma ta germană doarme un corb
avea o aripă ruptă
l-am luat în casa mea și l-am vindecat până am devenit prieteni
man, corbul ăsta seamănă cu tine
vrea mereu să râd și-mi aduce diamante
dar el nu știe cât de mult îl iubesc
uite că am strâns în ochi secretele noastre
partea mea de măr nu e mușcată
dar el, man, el mă iubește așa cum sunt



25 ianuarie 2015

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât