Dumnezeu fuge

în spatele vieţii fac dialoguri apoi le uit
un intrus atârnă în colţul gurii declaraţii de dragoste
frica de oameni îmi tremură prin noroaie
se prelinge în miezul zilei un miez de noapte
și o zdreanță de secundă trecută
mă ceartă mă strigă mă bate peste ochi
-       hoață de vieți, hoațăăăă de timp, de ce privești cu silă vremii mele?

mă lupt cu utopia și-mi zic să tac
la naiba cu mascarada asta de avuți
de Mîșkini revoltați ingrați și falși
la naiba cu nevoia de aer fabricat în buzunare
privesc la vaca asta ce-mi taie calea cu ciudă
o iudă beată de nefericire
și ce-am să-i zic ori ce vină pot să am în nebunia ei?
-         hoațăăăă de cuvinteeee, sunt ale mele toate,
     cum îndrăznești să simți, să ai, să fii?

în spatele vieții Dumnezeu fuge în sângele meu


15 ianuarie 2015 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât