despre noi din atunci

îmi spui să fac noduri din noi
nu am uitat să-ți spun
că pe firul apei am întins o poveste
să-ți aduc aminte cum a fost ultima noastră zi de libertate?
era dimineață și eram între munții părăsiți de oameni
iar tu mă priveai mirat
puneai întrebări despre eternitate
apoi făceai calcule infidele 
rațiunii de-a le înțelege în mintea mea de copil
mă obsedează ideea rostogolirii
și a perfecțiunii rezultatelor tale matematice
vezi diferența dintre noi ce mare e?
vezi că nodul acesta a ieșit în evidență
și că realitatea i-a schimbat forma
față de hârtia mea colorată?
mistic a rămas traseul privirii tale
iar eu am rămas să întind firul poveștii noastre
în apa din care au băut sufletele

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât