gladiole esențiale

i-am spus șarpelui de gladiole
de banii tăi și de parfum
nu m-a crezut în stare de mărturisire
dar am făcut precum Eva
și-atunci de ciudă șarpele s-a otrăvit 
sigur că nu ascund nimic în toată povestea asta
decât pistolul înfipt la tâmpla pictorului orb
nu ți-am spus că m-am săturat de munch
toți se mulează pe strigătul ăla devenit comunul umanității
toți devin enigmatici și singulari
toți se aliniază unui total indescifrabil
o prostie a unui nebun fantastic a făcut 
publicitate la televizor
realizatorul programului de politică externă
mi-a trimis invitație la cină și l-am refuzat

după ce ne lecturăm propun să ne vedem
nu de drum
nu de personalitate
să ne vedem la o partidă de vorbă nebună
să ne acoperim cu pielea șarpelui
și capul să-l așezăm pe gladiole esențiale

24 ianuarie 2015 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât