Exit only


exit only
și un pumn de fasole
cu asta am rămas la finalul zilei
la adaptarea cu lipsa ta nu m-am gândit
ești prea cuminte să spui de corăbii, de vise,
de nopți oarecum parfumate
te-ai adaptat probabil temei de-a scrie poezie cuminte
nu vezi cum se zbate lumea cu brațele în rugi
cu picioarele în tranșee
lumea pe care o credeai aproape de tine
s-a dat cu otrăvuri și cu măști de unică folosință
dracu știe de ce m-am oprit în viața asta
îngerul mi-a spus cu tristețe:
-ești sigură că vrei să te oprești aici?
și eu ca o naivă care
nu știa ce înseamnă moartea de mână lumească
am coborât 
de-aia nu mai cred în adaptări și alte promisiuni ascunse
totul e de suprafață, man
totul e ascuns și perfid
rămân la ușa asta pe care scrie al naibii de vizibil
exit only



23 ianuarie 2015

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât