Exit only


exit only
și un pumn de fasole
cu asta am rămas la finalul zilei
la adaptarea cu lipsa ta nu m-am gândit
ești prea cuminte să spui de corăbii, de vise,
de nopți oarecum parfumate
te-ai adaptat probabil temei de-a scrie poezie cuminte
nu vezi cum se zbate lumea cu brațele în rugi
cu picioarele în tranșee
lumea pe care o credeai aproape de tine
s-a dat cu otrăvuri și cu măști de unică folosință
dracu știe de ce m-am oprit în viața asta
îngerul mi-a spus cu tristețe:
-ești sigură că vrei să te oprești aici?
și eu ca o naivă care
nu știa ce înseamnă moartea de mână lumească
am coborât 
de-aia nu mai cred în adaptări și alte promisiuni ascunse
totul e de suprafață, man
totul e ascuns și perfid
rămân la ușa asta pe care scrie al naibii de vizibil
exit only



23 ianuarie 2015

Postări populare de pe acest blog

demenții

mi-a rămas o noapte în gât

eu, așchie de nuc