telegrama


cumva maratonul cuvintelor sau al zicerilor fără dezlegare
cumva marșul ca un fir întins
cumva tu și eu ca două numere pare
un ghem și un zid
cumva toate acestea ne-au unit depășindu-ne
mi-e foame de odihnă
ți-o fi sete de mine?
nu aleg magicieni în lectura mea ocazională
sunt trucuri și minciuni infidele
te aleg pe tine așa cum ești - o carte vie - să te respir prin toamnă
ca un aer curat dimineața
ca un vin roșu seara
ca un ceva obligatoriu de iubit pentru că mi-e foame
pentru că ți-e sete
alegoria somnului ține de îndoială
alergatul ține de ...nu știu precis 
cred că e o chestiune aiurea
atât de aiurea că mi-a picat fisa în timp ce-mi beam ceaiul
și citeam presa proastă de azi
auzeam oricum fuck-urile trecătorilor iar gradul de educație civică
îmi scăzuse sub nivelul mediu
până și muza s-a băgat în lada frigorifică
de unde scoate limba la mine
la fiecare cinci minute
telegrama: măgarii din insulă sunt fericiți stop iepurii sunt mici stop ciorile-s ca niște porumbei stop azi e ziua de băut bere stop dublin bus strike fuck off

16 septembrie 2016 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât