vineri pe o vată de zahăr


azi e vineri și din urmele mele se desfac file de povești scrise miercurea
azi e vineri și nici peștii nu îndeplinesc dorințe
așa cum basmele nu au reușit decât să rămână basme
așa eu îți spun cu mâna pe inimă
că în filele scrise pe tălpile mele nu găsești decât dragostea
și ea nu te strânge de gât precum o datorie la bancă
nu strigă după tine: bă orgoliosule, bă fugitule, bă îndrăgostitule, bă lăudărosule
dragostea asta ține în viață toată pasiunea vieții
și nu te aplaudă nimeni pentru că faci plecăciuni unei zile
nu-ți face statuie că ești indiferent sau prea atent cu oamenii săraci
sau că nu strivești paraziții care ți-au intrat în casă

azi e vineri și din aerul acesta rece și curat
mi-am făcut o mantie din vată de zahăr
dar tot miercuri în sânge mi-a rămas...neuitat.


10 februarie 2017

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât