te iubesc și miercurea

te iubesc și azi chiar dacă e miercuri și sufletul parcă e atât de
bătrân încât îi simt albul pe buze
un gust sacru care-mi răscolește privirea și-o trimite hăt departe
dar nici nu mă întreb de ce o trimite hăt departe
și de ce oamenii ăștia din jur sunt preocupați până-n oase
de grija altora
te iubesc bătrânește ar spune bunicul
pe îndelete și fără grabă
chiar dacă nu am câștigat la loto
nu-i nimic ar spune bunicul
sănătoși să fim că le-om face pe toate
fericirea-i albă și ea atunci când îmi reciți din tine
o liniște copleșitoare cuprinde cele câteva secunde când îmi citești
apoi vine un ceva și ne strânge cu ușa
ne sugrumă de gât grija zilei de mâine și oboseala zilei de azi
ne facem mărgele din speranțe și adormim în fuga nopții
siguri că poarta e închisă și niciun balaur nu intră
basme ai spune tu
că din atâtea vieți doar pe-asta o țin minte

te iubesc și azi chiar dacă e miercuri
și sângele-mi se înmulțește cu tine rezultând un mâine și poimâine de miercuri continuu
se-ntoarce-n mătase albă pleoapa timpului de azi

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât