șotronul


genunchii s-au chircit după timpul tău
mi-am îndesat în buzunar cojile de portocală, folia de la univers și cercul
sub unghii s-a înghesuit pământul din spatele casei
ce să-ți spun nou? 
m-am ascuns după balcon
soarele dă să iasă, dar norii îl acoperă cu invidie
o femeie țipă în pijamale în mijlocul străzii
are o sacoșă de Tesco îm mâna dreaptă
iar în mâna stângă ține o tigară
femeia țipă iar eu m-am ascuns după balcon
nu-mi verific vârful nasului de teamă să nu mă audă 

mi-au crescut solzi pe frunte
blestemele au mucegăit
și așteptările au crăpat în patru
cântecele despre elefanți și poduri de piatră au expirat
șotron
am cretă pentru un șotron
cum îndreptăm genunchii?

15 februarie 2017


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât