viață de câine


una peste alta riști să te plimbi pe străzi de unul singur
strada x se simte ca strada y
una-i mai scurtă alta-i mai lungă
viața nu-i ca o stradă
sau e?
o parcurgi încet sau nu
fluierând sau tăcând
privind lung la casele alea mari ori la alea care aproape se dărâmă
mai dai cu piciorul într-o piatră
stai să te muște un câine
plângi de durere până-ți trece apoi mergi mai departe să-ți termini strada
adică viața
gata. ai ajuns la capătul ei și... gata
de-aici înainte nu mai am scenariu
poate inventezi tu ceva că altă viață n-am prin buzunare

uite cum am uitat să-ți spun că de mine se ține scai o idee
îmi zic - nu-i a bună - în alb și negru n-am văzut iarba, pietrele, nici oamenii
că ideea asta zicea - fă-ți din ochi un schimbător de viteze - 
m-am uitat în spate și nu era nimeni
poate doar un câine care ținea în dinți strada pe care mersesem acum 5 minute

17 februarie 2017


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât