habar nu am


țin minte că am fost copil
dar nu țin minte când am crescut și cum am ajuns aici
citatele din Bukowski au devenit utile și sufocante
precum damele cu pălării din dantelă
rămân în pub cu mâinile pe masă
coatele au lustruit masa astfel încât paharul cu whiskey alunecă perfect
urmăresc o știre la televizor cu coada ochiului
pentru că lângă mine s-a așezat un gangster de treabă
dă de băut și își prezintă noul lui pistol
îmi face cu ochiul și-apoi mă întreabă liniștit
dacă am nevoie de protecție
man, clipele tandre se numără pe degete
și nu ai nevoie de zile libere să faci un calcul despre viața ta
ce-ți pasă că mersul pe jos e sănătos
că am nasul cârn și nu mănânc ciocolată?

țin minte că am fost copil
și habar nu am de ce-am crescut ținând în mână ghimpi de trandafiri galbeni

16 februarie 2017


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât