verbul vinului roșu


zidul are mâini în formă de cerc
o cifră impară a  înghețat
dar la un capăt al cercului am găsit prima ta scrisoare
în care scriai despre mine:
mă strânge glezna pe care o sărutai în fiecare noapte cu lună plină
mă strânge gândul că vine o zi fără privirea ta
și-atunci șerpii nu-mi vor căuta gura
am uitat să-ți povestesc despre poduri și de ape tulburi
de vinul roșu așezat lângă declarațiile tale
lipsește un verb în prezentul acesta alb

ești plin de secrete, îmi spuneai
misterul poeziei mele este dincolo de mine
stă ascuns pe cea mai mare scenă
actorii nu aud tropotul dansului
pentru că tu m-ai înfășurat cu ierburi otrăvitoare
rămâi puțin peste puterile tale
să-mi povestești ideologii concrete
să facem ghem timpul
și să-l aruncăm peste zidul cu mâini în formă de cerc



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât