prostituție

trebuie sa-ți schimbi imaginea
o execuție pe prispă n-ar strica
derbedei suntem toți, strigă unul în mijlocul străzii
niciunul nu a scăpat de nebunie, zice preotul
violul are un efect depresiv, constată medicul
așa mi-a venit să spun, zic eu
încep să repet cuvinte pe care le uitasem fără sens:
- dement recul
- femei goale
- podul si pantofii
- sâni în ploaie
- vântul trage cu ochiul
- balele așteaptă la rând
iar eu stau la coadă în fiecare dimineață
la ziare și  cotlete de porc
am să iau o pauză
oricum mă citești în diagonal
oricum tuturor le este indiferent

alegi să mergi pe străzi nopțile
să țipi
să te prostituezi
să te îmbeți
să vandalizezi
dar nu faci politică
în schimb crezi în ceea ce ești
nu crezi ceea ce vezi
iar pe ușa ta ai scris
”nimic din ceea ce suntem nu suntem”
ai uitat metafora în farfurie
degeaba o cauți printre rafturi
sticlele cu vin zac pe pragul casei tale

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât