să mergem la New York


dadaistul din tine nu se pierde pe coline
îți vine perfect pe oase pielea lui
sper să-ți placă lipsa cuvintelor
otrava în supă nu ți se potrivește
absolut ai pierdut numărătoarea 
și tot absolut părerea mea de rău îți vine ca o mănușă

în seara asta cocteilul are gust de mere
să mergem la New York
sunt puțini oameni care s-ar interesa de noi
să dormim pe străzi în cartoane 
acolo nu te întrerupe nimeni de la moarte
sau din viață
depinde ce-ți dorești 
teoretic ne despărțim din cinci în cinci minute
cât durează să rupi toate filele din jurnal?
am întrebat-o pe doamna care plânge joia în fața bisericii
de iubire
și a început să urle diferite chestii despre popi 

mi se întâmplă să mă ridic și un nebun să-mi taie craca
mereu pic în curtea unei femei
care-mi dă 10 euro să  mă car
de-aia zic și te rog
să mergem la New York
poate prindem și ceva zăpadă

31 octombrie 2014



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât