Împarte-te cu mine


mă faci să râd
cum arată o cioară beată lângă o mașină de scris?
ce căuta ea acolo? litere? hârtie? tuș ori vreo muză?

de câte ori suferi îți aduci aminte de Larousse
de ce te ascunzi în el?
dacă mergi ceilalți oameni oricum vin după tine
dar tu să ascunzi
cărările
găsirile
visele
sfârșiturile
în batista doamnei ori în buzunarele mele rupte

eu spun că timpul nu există
în mintea ta sălăsluiește un gram de evadare
cu cinism calci în picioare slăbiciunea ta
pe a mea am dat-o de pomană
acum stau lipită de un zid și nimeni nu mă imită
așteptarea are aroganța ei
timpul are răbdarea lui
vremea are grijă să te aibă
și tu să te duci cu viața 
să dai piept cu tine-n oglindă
să te copleșești la dracu cu încercările ca niște lanțuri la picioare

dacă nu mai poți
nu aștepta nimic
nimicul nu socotește în minus

împarte cu mine petalele astea de jos
oricum nu le vrea nimeni
ce zici?


30 octombrie 2014
Dublin


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât