sttt


sttt, ascultă Doamne, florile cum râd
şi spune-mi care vrea să-mi fie-n vis
a mea
pe veşnicie?

sttt, ascultă mamă, povestea celui galben
el se credea a fi un cal, un murg
dar nu am vrut să-i spun că-i trandafir
aşa că am tăcut
şi-acuma fug
să văd ce face colo în grădină

sttt, ascultă tată, paşii mei sunt mov
m-aplec uşor în faţă
tu crezi că am să zbor?
cel alb de-acolo, da, e fluture sau ce-i?
mi-l prinzi? te rog în braţe să mă iei
să-i spun că mâine îl aştept în zori

sttt, ascultă cerule, la tine sus sunt munţi?
să-mi iau la noapte florile sub pernă?
să-i spun amicului meu Tom, că-i mâţă
că el tot sare sus pe lustră
crezând că-i liliac sau cine ştie ce
în mintea lui chiar miaună
a lup fireşte
mă-nchin cu Buni, râd, îmi spun Doamne păzeşte
şi fug degrabă iarăşi între flori.

sttt, ascultă omule, n-ai vrea măcar puţin
în lumea mea să te cobori?
te-aş servi cum ştiu mai bine
cu o dulceaţă bună de afine!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât