al dracului șarpe


te consumi și oftezi
eu prefer să plimb copilul autist din mine
încalț nevoia de libertate în bocanci de armată
apoi desenez cu lumânările pe asflat
și fac ceruri 
să mă cred Zeus
fredonez non, je ne regrette rien
până mi se umple pumnul cu idei

fac semn de stea pe fruntea regizorului tău mort 
cu aceeași cenușă din care mi-am scuturat picioarele înainte de-a merge
ideile vin în joacă și tot așa se duc
pe apa tulbure în care urlă animalele
pe retinele trecătorilor din gări
pentru că ei se duc acolo unde tu nu ai chef

din jalea timpului cu multe cute
mi-am făcut o fustă scurtă
am tăiat în franjuri pozele cu mine goală
și le-am făcut colaj la pub-ul de peste drum
nu sărbătoresc nimic
am prea multe idei care m-au pus cu botul pe labe

al dracului șarpe ce tare mă strânge de limbă



Dublin
29 octombrie 2014



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât