legată de fluturi cu 50 de cenți

dau ziarele în drum cu lopata
ai devenit dulce din cauza primăverii
te știam ca o șampanie
nu mă lega cu șnur de fluturi
privește tavanul în culorile salamandrei
acolo mi-am fixat sufletul
croșetez rime în dreptul saxofonului
vreau coroane din frunze moarte
să le așezi pe umeri
poate că oceanul va ordona pașii făcuți pe nisip în forma inimii
nu pleca din calea valului
stai cu mine și spune-mi dacă linia vieții seamănă cu linia ta
am fost aseară la fântâna din dublin
am strigat în ea ultima scrisoare de joi
am aruncat 50 de cenți pentru săraci
merg să-mi cumpăr o bere
peste două ore am o conferință legată de metafore
la square north se fac reduceri
traficul e alambicat și tu îmi vorbești de culori și de fluturi
hai pe fruntea mea să te odihnești un secol

martie, 2012

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât