mă citești?

dragostea nu se pierde
ne caută în fiecare timp
și are miros de primăvară
ce râu arde la apusul soarelui?
bem nerăbdarea 
privește punctele din cerc
se adună grămadă 
înseamnă că ne apucăm de numărat
un punct ție
un punct mie
până când formăm un pătrat
ne așezăm în colțuri și numărăm zilele
una ție
una mie
până când trei filosofi fac pariu pe un craniu
de animal
de om
ori furnică sau șarpe
hai că m-am plictisit 
fie ce vrei
fie cum vreau
în acest spațiu mobil îmi ridic mâna
desenez o ploaie 
aleg verdele cuprins de moarte

ce spune cântecul?
e simplu să asculți cuvântul
ștt, un vânt calm s-a așezat în prag
ne privește
ne bănuiește de iubire
nu mișca
timpul va trece sigur peste noi
lasă-l să ne înalțe

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât