hesperidele

hesperidele nu au atacat un poet
în joaca lor de-a metafora
te-au ales
ridică un deget și spune în gând
ceva frumos
așa cum faci de obicei în fața mării
iar farmecul fluierului despre care amintești
rămâne magie prinsă de fruntea ta
am știut de la început că nu e vis
dar te-am lăsat să-mi povestești
pentru că în otrava lui Socrate 
și-a trecut pașii vântul

mereu te voi crede
să nu mai spui că hesperidele sunt rele
am fost azi la fântâna mea din Dublin
am găsit o scrisoare pentru tine
ți-am trimis în ea
desenate
pragurile în care am dormit un secol
am mărunțit bine secundele
le-am înghesuit într-o clepsidră
să-mi spui dacă-ți place scrisoarea 
de la fântâna mea

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât