de vorbă cu alex

 

uneori văd cum apele crapă, alteori cum paracliserul spală clopotele de prea multe rugăciuni.
se mai întâmplă să văd ultima femeie care mi-a înfipt în spate ultimele cuvinte de dragoste, vulpile copilariei cu botul uscat, mansarde, colectia mea de fuste, cărți și chiar pădurile din spatele frunții...
alex vede multe lucruri....
Alex Ivanov

alteori după uneori îți vine să nu te-ntrebi
ce te-ntrebi atunci când nu-ți vin gânduri
pentru că  peste umărul tău
sau spate
timpul nu se odihnește
și nici nu se adapă cu amintiri
nu-ți admiră iubirea și nici ura
nu vrea să-ți cunoască iubita sau iubirile trădate
timpul acesta alex nici eu nu știu de unde vine
de timpul acesta am agățat țurțuri de gheață
că se duce înainte ori că-ți intră-n sânge
nu are importanță

să ne spălăm copilăria pe mâini
și să ne ascundem în  „pădurile din spatele frunții”
Dorina Șișu

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât