sfârșit

un suflet arămiu mă sfâșie
mă atinge cu sânge pe tâmple
de praf fără noroc mai bate vântul
alunec pe o boabă - destinul este flămând
simt cum nu doare o viaţă urâtă
amestec de negru prin mine tot umblă
o şansă mai doarme în pragul fiinţei
ea speră ca piatra să crape-n nevoi
o teamă mă naşte
răsar printre verde
un negru de înger mă duce prin ploi
sfârşit - mai departe lumina nu strigă
sfârşit - aproape tăcerea sărută
sfârşit – de-a mă duce
un val mă cuprinde
sfârşitul de moarte
în sfârşitul de drum
dar iată: un zero perfect mă inundă
un val? prea pereche din cer mă sărută
ah, foşnet de viaţă murdară şi slută!

pământul în unghii mă prinde contur

uităm să murim și murim să mai fim

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât