aloooo! se aude?


te aud
îți spun în fiecare zi că te aud
că sunt un nenorocit nostalgic
mi-am  băgat cuvintele în buzunarul de la spate şi am fugit
mi-am adus aminte că azi nu văd
semaforul se lăfăie în culori
iar negrul se lăfăie în ochii mei

- hei fiinţă cu două picioare
vezi pe unde demarezi. nu simți că mă calci?

mă răstignesc în faţa miciunilor
hm! ce univers și ce verde mi-a intrat în tălpi!

- nu vă supăraţi îmi spuneți dacă-i roşu?

soarele râde prin pielea mea
simt buzele călcate-n urmă
mai stai, îmi zic
dă-mi numărul zilelor tale
nu dau risipirea foşnetului gratis, îți răspund
mi-am schimbat lanţul de la picioare
vei ştii unde sunt după dâra de sânge
lemn nelegiut ce-mi eşti
iubeşte-mă
decimează-mi sărutul
lacrimile îşi arată colţii ia tu ai timp să mă minți?

- dă-mi mâna. gustă mărul acesta
mărul care te urmăreşte de-o viaţă a trădat
eşti un trecător și mă treci.
cuvintele atârnă la colțul gurii sarcastice
sufletul vâslește în viață
iar altul șade-n drum și-ți bea ființa

-          alooo! e cineva aici? e verde domle sau cum e? se trece?



decembrie 2010

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât