răfuieli cu Cyrano modern

lacrimi de iubire pe un amurg rănit de o părere. iubeşti ori nu iubeşti; îţi pare noaptea o cunună și slugă-n devenire acel regat care ascunde un erou bătut de lună plină. nu ai timp să cauți sfârşitul - misterul se află în urma trecătorilor. un element din profeţie se încolăceşte de mijlocul femeii îndrăgostite.
dacă tu iubeşti de departe, dovada te respinge. ce crezi atunci când crezi cu adevărat? un soare pentru tine arde? un Colos te aşteaptă? nu vorbele-ţi sunt multe chiar și atunci când taci? o simplă dovadă de înţelepciune vrei? nu te cred cum nu mă crezi, chiar de înşiri un rând întreg de cărţi în poezii divine. atât mai văd: pământ şi corp. unde sunt eu atunci când tu mă cauți? cine prinde Coroana? dacă la picioarele scaunului tău de rege sunt șerpi, pământul face cale-ntoarsă și doar oceanul va străbate în mințile trădătorilor. nu am crezut că te retragi; nu vezi? - o pulbere fierbinte ţine corbul de aripi. aştept să te întorci în acelaşi anotimp din care ai plecat. un Preot – jaguar te cunună: tu biet uman de Cyrano cu plânsa lui Regină.
am obosit de trait, îmi spui și o lacrimă ți se prelinge.

țipă după ajutor în fiecare noapte, zidul după care somnul suspină ființe întruchipate. părul  blond adoarme pe aceeaşi carte cu Cyrano. se năpusteşte asupra buzelor visate sângele, care din pernă curge. o sabie mă taie. un cavaler ajunge cu masca pe sub scut.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât