n-am un fel al meu


ascultă
o parteneră cu migrene nu e un lucru extraordinar
pune mâna în vopsele și trasează cu degetele linii ale vieții
dacă atingi culorile de piele simți oarecum altfel decât să privești și să deduci
pasiunile sunt trecătoare prietene
și stările alea pozitive nu-s decât încercări de minimalizare a neputinței
uită de tine și prefă-te că poți strânge într-o singură mână un urlet pasional
ei? cum e?
ai putea să mă minți spunându-mi că ai rezonat cu interiorul meu
pe marginea zidului chinezesc
ci ai simțit aripi în spinare
na chestie de subtilitate nordică

ascultă
dacă te prefaci în noapte
crezi că nu te duci?
treci
adică te treci și te prefaci de fiecare dată fără să-mi spui
pentru că nici tu nu te cunoști
doar că așa privindu-te în oglindă
faci un rezumat asupra umanității războinice din tine
concluzionând evident cu moartea

ascultă
n-ai vrea să nu ne prefacem că suntem?
am sta așa parșivi în mijlocul oceanului
așteptând să ne ia valul

26 noiembrie 2015



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât