băi lasă sentimentalismul


să știi că lanul ăla de canabis îl am și acum
l-am ascuns în pernă
când pun capul să dorm mă trezesc în urmă cu 733 de ani
cu ochii tăi proptiți pe genunchii mei
cu o mie de întrebări legate de zei 
ți-am adus răvașul din piele de capră
oh lumea nu înțelege de ce urlam câmpului cuvinte obscene
în nopțile cu lună plină
ori în duminicile pe care le dădeam de-a dura
poate fiindcă această perversitate numită dorință de viață
o consideră o normalitate?

să știi că lanul ăla de canabis te așteaptă
mă las pe mâna pescarului 
să-mi netezească urmele lăsate de bici
și-n acest timp urlu în braille în urechile lui
biiiici biiiici biiiici

băi lasă sentimentalismul 
apucă-te de afumat pereții
scrie dracului ceva anti-anti
și lasă-i băăă
lasă-i în urmă pe ăștia revoltați cu bunele maniere
aprinde o pipă
că uite ce val mare ne cuprinde


12/11/2015


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât