cum iubești o femeie

să iubești o femeie nu-ți trebuie variante
ai pus de cafea și ai plecat după cai verzi pe pereți
în ziarul de mâine apare scrisoarea mea alături de creșterea chiriilor
dacă spui că refuzi totul de ce-ți pasă de refugiați de morți de patriarhie de politică
alegi berea rece și balene elegante
mă retrag în umbra unei propoziții vechi 
și construiesc imagini cu frunze coapte pe frunte mea albă
tac pentru amândoi o poveste-cenușă
care uite cum se ridică pe genunchii mei încă juliți
și mă roagă să fiu un copil naiv
îmi spune să ne cocoțăm pe un deal sărac
să-l împletim în păr cu cer și apă
să ne prefacem că râdem ca oamenii mari și adevărați


să iubești o femeie nu-ți trebuie variante

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât