să ne zidim o noapte


îmi povestești misterios de o zi trecută
de o femeie care a venit în dreptul tău
dar ai uitat să-mi spui de tine
de starea ta imaginară
și de scamatoriile sufletului

nu-i așa că-ți vine să fii eroul principal în viața altora?
nu-i așa că mori puțin în atâta datorie de viață?
vinzi din visele tale până spargi nopțile
până simți toți ghimpii în ceafă
până aluneci cu burta de pământ
și apoi te întrebi sau plângi
de ce ești așa de slab
de ce crește pe spatele tău o rădăcină verde
și mai ales de ce întruchipările au semnificații mitologice

aștept să-mi povestești despre tine
în acest colaj încins cu metafore
să fim doi lupi îngropați în zăpadă
să urlăm lipiți în colțul unei lumi oarecare
și apoi să ne zidim propria noapte

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât