într-o zi am văzut un munte

într-o zi am văzut un munte lângă picioarele mele
era din pofte strânse într-o viață 
un munte de dorințe și vise
și gândul meu era tot în acel munte
un altfel de gând
era ca și cum îmi doream să fiu altfel
dar ideea fericirii nu era doar o poftă?

alt munte începea să crească pe spatele meu
era plin cu întrebări și remușcări
rădăcini de vise îmi ieșeau prin tâmple
și sângele mă durea
iar sufletul îl simțeam atât de alb
încât am sperat să fie doar iarnă

știu că poftele strânse în acel munte
nu vor egala fericirea
știu că la întrebări se vor găsi răspunsuri triste
știu că remușcările
nu vor șterge urmele
pentru că niciodată gândul meu
nu va rămâne singur

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât