botul unui ied mă împinge la nevoia de doi

când mă voi cunoaşte pe dinafară
voi înţelege rolul blănii mătăsoase aruncate pe podea 
n-am să mai pot auzi din cauză că mă cobori prea repede cu picioarele pe pământ
rolul fugii mele 
e fără rost
vorbe simple
atingeri 
suav mă aruncă în fiecare vis în curtea plină cu bere
doar goală simţeam iubirea ta
sărutul îmi umple sufletul
gingăşia te face şi mai rău pentru că nu vrei să cazi pradă iubirii
mă incomodează anii tăi trecuţi
mă cheamă inconştientul nirvana că merit eu asta
sclavia nevoii te tine mă face să aleg vântul
şi uite cum zbor fără să ştii
pe ascuns
şi totul despre viaţa mea se ştie
în peşteri istoria dansează
gerul e o atingere lină ce se scurge pe coapsele mele
botul unui ied mă împinge la nevoia de doi 
două aripi nu vor să rămână profunde 
în cădere
dreptatea nu ştiu cui 
mă face să sper
două zile de haos
îmbolnăviri în masă
reculul e acelaşi 
hei
uite o fiinţă podidită de amurg
uite un zid mereu luminat de stele
abstractizăm simplitatea din palme

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât