în coasta Irlandei



pe coastă se schimbă lumina din partea stângă în partea dreaptă
ploaia bate de sus în jos
iar pietrele sunt aceleași ca ieri
bocancii tăi împușcați 
au făcut pact cu pantofii damei
în dulapul de nuc găsești fusta de care mă întrebai 
iar cele trei nuci verzi
alea pe care mi le-ai dat în fața bisericii 
când aveam 7 ani
le-am așezat sub scaunul lui Dumnezeu

pe coastă se schimbă lumea 
cea de dincolo trece în cea de dincoace
iar primăvara și-a ascuns în ochii mei toate florile de cireș
nu vrei să mă întrebi ce nu vreau să-ți răspund
că uite cum bat clopotele 
a viață
a iubire 
a moarte
a război 
...dai ochii peste cap și nu ignori prăpastia de promisiuni
dai cu piciorul în fundul virtuții
și râzi
că nu rabzi
și fugi
că nu știai să lupți
și mai pui o mască peste ochii tăi obosiți
să plămădești o mare de trecere

pe coastă am făcut un pas în plus
oceanul m-a cuprins de tâmple și mi-a sărutat răsuflarea.

23 mai 2018
Dublin


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât