fericiri flagrante


sofisticate gânduri îmi trimiți într-o zi în care ploaia doarme
și glezna mea nu vede decât marea irlandei
îmi fac o țigară din tutun cot la cot cu pescarul
cu Paddy de la Pub
cu prietenii din Cork și Limerik 
și vânăm fandoseli la cina după vitraliile unei zile plictisitoare
fără imagistica paralelei culte
și fără anestezie
dăm zor povestirilor cu o condiție: să râdem
și râdem, man, râdem fără sens și fără să ne întrebăm cât de nebuni suntem
și cum naiba să fii altfel când vezi iarba asta atât de verde
liniștea asta apăsătoare peste altă liniște care curge continuu din pământ
că-ți simți sângele cum adoarme 
de departe nu știu cum se vede
dar noi aici suntem niște nebuni pașnici
devoratori de fericiri flagrante


22 iunie 2017, Dublin

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât