capul tău plecat mă frânge


e imposibil să înțeleg cum stă treaba cu pierderea liniștii
știu că mă crezi
știu că ai trecut prin asta
știu că te poți preface fericit în timp ce eu chiar sunt fericită
știu că nu ești prezent atunci când spui că ești
că oricum ai întoarce propozițiile de mai sus
tot te prinzi în hora doamnelor de modă veche

am trecut pe lângă un castel vechi
l-am atins și am simțit în piele un fior
de parcă fusesem cândva acolo
nu cărămidă și nici tencuială
nu bufonul castelului și nici străjerul
...poate prinț? rege? 
știu că am visat chestia asta de vreo zece ori
și da îmi place 
atunci când îmi ghicești răspunsul la o întrebare pe care nici n-am gândit-o
dar mi-ar fi plăcut să o gândesc

în cafeaua de azi mi-a crescut un cireș
când treci pe la piață cumpără un kilogram de castane
după aia om vedea...
de ce ai aplecat așa de tare capul?

29 iunie 2017




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât