un alzheimer tu un alzheimer eu


hai să cumpărăm viață la bucată
se găsește în piața de veghituri la pungi de 50 cenți bucata
o dăm pe jumate și-o facem pe grătar
tragem un whiskey înainte și o bere după
apoi facem planuri pe unde fluturăm mâine
aberațiile făcute azi
ah da trebuie să învăț la naiba
să folosesc cuvântul ”greșeli” și să repet
sacadat tracasant obsedant redudant
până mi-o încolți pe cerul gurii normalitatea cuvântului „am greșit”
eu greșesc
tu greșești
el greșește
ăia nu greșesc ardele-ar focu’ norocu’
de ce te dai mare cu ADN-ul tău obosit?
ce vrei să-ți facă ăștia care or afla acum citindu-te?

nu-ți mări haremul man că femeile au intrat în greva păcatului
o țin așa de vreo câteva mii de ani
și nu-ți iese nimic din chestia asta siropoasă
adică vezi tu
dragostea e o modă veche
cică nu se mai poartă genul
așa că hai să uităm alfabetul și să împingem la maxim paiele din ochi

08 ianuarie 2016



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât