azi e joi?


mi-am dat cu lămâie pe gleze
și tot ce-i desfrâu inimaginabil pe coala ta de hârtie
se transformă în piramidă graunfelsiană
cu joc de picioare
și costume de baie
cu bătaie în noroiul de la cota 2000
...sttt, băăă, beția asta de mileniu, de secol sclifosit și fandosit
ipocrit și fudulit
mincinos și trădător
băăă, nu mă străbate nici o idee
decât vârful cuțitului și muchia pietrelor
aruncate în mine pe la spate
că de-aia n-am spate de fecioară și nici ochi de căprioară
ochelarii mei de soare știu ce ascund man
am băut vulgar și mi-au fugit romantismele pe apa mării irlandei
bat bot în bot cu pământul reginei
și-mi aranjez gleznele cu lămâie
...sttt, nu zâmbesc de vreo mie de ani

stai să nu uit, azi e joi?

ce auzi și ce vezi tu?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât