cum te-am părăsit în diez


te-am părăsit pe colțul unui vulcan stins
ai aprins o lumânare în ziua fugii mele?
stai să-ți povestesc ceva care nu te va surprinde
pantofii mei de lac
pantofii albi de mireasă îi am și acum
duminica sau joia mă îmbrac cu fusta aia din dantelă
fusta cu the creation of the heavens
o iubeai mult ...apoi pantofii
pantofii albi de lac
i-am julit în pietre și în alge
căutând scoica botezată de tine grand palais
n-am găsit decât valuri peste valuri și un pescar bătrân
care-mi dă să citesc și acum
câte o bucată de cer mai luminată de stele
și-mi promite plicuri roz de la tine

pantofii mei albi de lac
mă ajută să-mi fiu mireasă de câte ori vreau
și nu mă pune să jur cuvinte pe care toți le-au călcat în picioare
cu cizme germane înalte și negre


07 ianuarie 2016


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât