răscumpără-mă


da, iar am rămas în urmă
să desfac din sârma ghimpată morile de vânt
dinții tăi de lapte au lăcomit la cuvinte moi
te sărut între explozii solare
între tancuri îți scriu declarația de dragoste
pe care o citesc din balconul omenirii
în plin război cu musulmanii
americanii
rușii
mexicanii
...în rest e pace 
pacea aia obosită cu flori la fereastră
cu scriitori viitori membri ai unei uniuni
încrezători în viitorul luminos
decepționați de trecutul glorios
înșelați de amante și prieteni
așteptând să vină ziua când se vor împăca în fața tunelului
cu lumina sau cu Dumnezeu
oftând ultimul oftat lumesc
că în sfârșit e pa...ce?

răscumpără-mă dragul meu
vocea mea e mai mult un ecou prelungit din visele tale


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât