fuck of


fuck of cu povestea asta 
și hai la o bere că am bani
mi-am cusut buzunarele de-aseară
înțelegi că joia nu o las de paragină în casă
o scot în ploaia asta să îngăduim frigului
să ne intre în sânge
că doar nu ne bocim pe iarba asta verde cifrele din conturi goale
și nici femeile care ți-au strălucit vreodată pe pernă
căutând în fulgi metafore pline de feminitate
spune-mi de ce un cerc se duce mereu la vale
și de ce naiba nu contează părerea unui prost
știu știu știu că nu facem politică
nici dragoste și nici război
țesem intrigi din interes
le dăm peste ochi cititorilor jurându-le fericire veșnică
când de fapt în noi zace un alt om 
mult mai rătăcit decât toate drumurile tale 
hai să punem un = între beri și să ne socotim indiscrețiile

29 octombrie 2015


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât