uite că nu pot să pot nu vreau

uite că nu pot sustrage uitatul din anonimat
e aiurea să vezi cum se scurge ziua
îți dai seama pe patul de moarte
că n-ai făcut nimic contra civilizației necivilizate
contra profilului reginei
că ai lăsat palmierii în seama lui Galilei
să se bucure de viață în ciuda inchizitorilor

uite că nu pot deschide ochii
au murit cumva în legea lor
privind cu poftă la hainele boierilor

uite eu nu sunt bine merci și nici bine dispus
nu pentru că am ceva la care nu pot ajunge
de exemplu punga asta cu cenușă de deasupra capului
care-mi tot arde și-mi sughiță

unele cuvinte au rămas pe botul cerbului
din fața pădurarului
angajatul boierului
care m-a cotonogit în bătaie până am rămas mută

hiena aia blondă mi-a furat din buzunare inocența

acum zace beată la poarta degradării cerșind milă

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât