Urlet Barcelona


te-am căutat prin muzee
biserici
stadioane
gări
am strigat după tine apoi am urlat numele pictorilor
poeților
nuveliștilor
criticilor
și-a venit la mine unul gol și mort de foame
zdrențuit
pletos
jegos
mi-a zis cu o mână-n buzunar și alta arătând periculos spre mine:
-         de ce mă strigi, bă? de ce mă urli, bă? de ce mă trezești în porcăria ta de lume, bă?
avea tricoul tău de marinar
o cutie de carton jumate ruptă
o trăgea de el cu o funie veche
în cutie am zărit:
țigări pe jumătate fumate
trabucuri
usturoi
ceva parcă de Dali
și-o chitară ruptă-n două
păi nu eram în liniștea aia spartă
de toate pe care mi le-ai scris?
cum am să-ți spun acum de ce te
strig
urlu
trezesc

în porcăria mea de lume?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât