adorm permis și descompus

am rămas tristă
că nu înţeleg graba timpului
am rămas locului privind la oameni
la gesturile lor disperate de-a avea mai mult
dar vezi tu că
în timpul lor am pierdut un pantof
și rochia de mireasă

azi privesc la graba iubitului
a morţii
la graba întrebărilor
nu ştiu de ce caut semne comune
între mine și un altul

două paralele unse cu otravă umblă dezbrăcate pe stradă

mi-ai spus că timpul fugărit nu are semnificaţie
că amintirile agresive atacă memoria
mă mințeai frumos!
ce dracu?
traiectoria dezamăgirii vine de la lipsa vocaţiei?
chiar sunt o respiraţie simplă?
ale cui sunt cuvintele astea complicate?
uite cum piciorul calcă pe nisipul păcatului
și cum pământul calcă pe morţi şi pe ape
prefer să privesc lampa de gaz seara
prefer să n-am nimic
ori să am buzunarele rupte
mă ghemuiesc în fiecare anotimp
lângă perna asta mică
și-mi imaginez copilăria acum
așa că-mi uit de durere și de încruntarea privitorilor

mă ghemuiesc singular lângă multele nimicuri
adorm permis și descompus

în tot ce mi-am dorit să am în plus


pictura de Dorina Șișu ”Balerina”

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât