niște repetabili


i-am spus unui domn că nu-mi arde de joacă
că noi ardem țara
totul e pe ducă prin est sau vest
depinde 
orientări politice ori sentimentale

i-am spus unei doamne că naștem copii peste tot
armele vin la tâmplele noastre
și habar nu avem să spunem Tatăl nostru

avioanele cad
părinții mor
bărbați obezi se holbează la televizor

i-am spus lui Adrian că există femei
și câini nervoși pe cozile lor
covrigii cu mac i-am uitat în tren
oricum am coborât după 7 stații
în 7 luni de navetă cu personalul
cu 7 lei în buzunarul ăla cârpit acum 7 zile

bă și uite că mi-am adus aminte ce-a spus Emanuel într-o vară
suntem niște proști că repetăm
viața asta amărâtă 
o dată la 7 ani

*

03 aprilie 2015

Foto:  Nuno Tavares Photography

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât