Iepurele dadaist


copacul? care copac?
repeți de-un an să-l caut
care ți-e vrerea? cât să fie de uscat?
nu e, ăsta-i verde și respiră
numa că nu stă-n loc
când mă întind, el fuge
rămân aşa, cum să-ți explic, cu lăbuţele în aer, miorlăind...
aseară m-am visat iepure
fugeam prin  viață
mi se lungiseră urechile foarte
ăhăt, ce mai urechi!
din când în când, zic asta, dar să nu râzi
cădeam în dinţii ăia lungi din faţă
ba… călcam şi pe urechea dreaptă
(e mai lungă, nu ştiu de ce)
ronţăiam la un morcov...
de cine fugeam?
de nebună, singură, de plictiseală
nu ştiu, am obosit, nu mai pot scrie
adică vreau, dar mi-e frică
o simt în sânge, o aud
cum pe cine? pe frică, man
ce dracu am?

ceva e în plus sau în minus.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât