Beatrice


după cuvintele mele nu ai găsit decât sâmburi vechi
m-ai blocat din prea multă dragoste Beatrice?
am lăsat la Pietrele lui Solomon
în primăvara aia a Junilor
promisiunea că nu voi deveni niciodată lup
scrisă pe marginea certificatului de căsătorie
apoi te-ai supărat pe împăcarea noastră
ai rupt căsnicia în bucăți mici
să nu-mi plângi fuga Beatrice
că nici vântul nu-mi știe secretul
am devenit lupul insulei
Pietrele sunt ale tale de-acum
le-am cărat atât de multă vreme
încât pe spatele meu au rămas urmele lor
le-am botezat ca pe copii
le-am spus povești
dar nu promisiuni
despre iubiri siropoase nu scriu niciodată
pentru că nu cred în visele cu îngeri albi 
mi-am desfăcut degetele în dreptul cerului meu 
și m-am agățat doar de mine
auzi Beatrice? doar de mine


24 martie 2014




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât