hai gândule

mereu ți-am povestit câte ceva
pe ascuns ți-am așezat mere sub pernă
m-am prefăcut că sunt Salus
și fără să înțelegi de ce adun roua
alergam precum un silen înaintea vântului
și urlam de fericire că sunt tâlharul mării
valul acela stă în dulapul meu de haine
și nu am să-i dau drumul
pentru că mă prefac în regina Babylonului
înspre răsărit îți voi ridica o cetate
din cele mai frumoase ploi
din vise vom face răsăritul lumii
și apoi o să privim liniștiți la ultima ninsoare
hai gândule 
hai stai
nu auzi cum te strigă timpul?
eu nu am plâns când am ajuns la malul tău
sunt slujitorul urmelor bătrâne
și în coate m-am scrijelit de pântecul cerului
hai gândule 
hai stai

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât