Mâine îţi scriu despre mare

atunci când nu am ştiut ce să-ţi povestesc
am scris despre mare
delfini
şi despre fântâna mea din dublin
de parcă drumurile mâncau la aceeaşi masă cu depărtarea
de parcă dorul obosit îşi numără lacrimile în mână
şi de parcă străinii te-ar înţelege
mă rogi să-ţi scriu despre mare
păi da
pentru că valurile le-am ţinut la brâu
în timp ce alţii orânduiau banii
pentru că nopţile s-au măcinat în rând cu visele
în timp ce moderniştii făceau expoziţii de pictură
mă rogi să scriu despre mare
când timpul acesta nefiresc
îmi soarbe din ochi amintirile
oricum nu mă crezi şi nici nu mă recunoşti
în ospăţul vieţii
eu am mizat pe frică
hai că plec puţin
dar când mă voi întoarce
am să-ţi scriu despre marea peste care plec să trec acum

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât