și ce era să fac?


înainte de-a mă preface nebun
am încercat să înțeleg lumea
dar lumea a judecat viața ca pe o crimă
și ce era să fac?
mi-am pus veșminte de cerșetor și am încercat să învăț din nimicuri
dar viclenia pândea la fiecare colț de stradă
am recunoscut că nu sunt nebun
că numele-mi este Odiseu
potrivit cu hainele mele rupte și murdare
înainte de-a mă face urât
nu știam să mă deghizez în ființă
eram o normalitate de stare și firi trecătoare
dar curajul m-a vândut fricii
și uite așa am fugit în tălpile goale
peste toate gunoaiele lumii
cu bolovani aruncați în spinare
crezând că am să uit ori am să fiu un nebun fericit
fără să-mi aduc aminte de mine de-atunci, de-acum...
și ce era să fac?
am ridicat din aventura aceasta o cetate
peste care nici eu nu mai pot trece

12 aprilie 2014


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât