la Joyce numărul 7

e-he acum nu se mai poartă moda șirului indian la irlandezi
și-atunci pe când petreceai pe O'Connor street
bându-le berea și rezolvând integralele alea perverse
eu mă împiedicam de un radical de doi
rătăcind pe străzi aiurea
căutând casa lui Joyce
după o ceartă și două împăcări cu Finnegan
m-am ascuns într-un ciudat monolog interior
dar n-am găsit decât propria nebunie sacră
și uite așa
din sărăcie în sărăcie
am găsit una din casele lui
de unde ți-am și adus scrisoarea amicului tău Bloom
să-ți umple o zi de viață fără calcule matematice

sunt nevoită să te refuz
nu-mi plac ecuațiile subtile și nici teoremele
rămân în vechea și mărunta lui casă la numărul 7
încercând să-ți explic
că de steaua lui David nu a râs nimeni în ziua aia pe O'Connor street
semănai cu irlandezii
dar vezi tu
nu-ți plăcea berea lor și nici barbă nu aveai


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce tare mă strânge blana asta de lup

demenții

mi-a rămas o noapte în gât